A Business Traveller Hungary, az üzleti utazók magazinja ezúttal is saját olvasóit és üzleti partnereit kérte fel, hogy szavazzanak az ország legjobb üzleti turisztikai szolgáltatóira: kilenc kategóriában, a szállodáktól az utazási irodákon és a légitársaságokon át az éttermekig adhatták le voksukat. Az egyes kategóriák három jelöltjéről aztán szakmai zsűri döntött, az olvasók ezek közül választhatták ki kedvencüket, és lehetőségük volt negyedikként újabb jelöltet is megadni. A legtöbb jelölést kapó szolgáltató közönségdíjat nyert.
Kenderesy Nadin, az eseményt szervező Turizmus Kft. PR-igazgatója elmondta, hogy a június 10-én lezárult online szavazás során közel másfél ezren szavaztak a jelöltekre. Mindez azt is mutatja, hogy a hat évvel ezelőtt alapított díjat egyre nagyobb érdeklődés kíséri és a szakma is egyre komolyabban veszi.
A Business Excellence-okleveleket Kenderesy Nadin és Horváth Ágnes, a Business Traveller Hungary magazin felelős szerkesztője adták át a tizennyolc díjazottnak, köztük a legjobb vidéki étteremnek választott Viator Apátsági Étterem és Borbár képviselőinek.
Forrás: Turizmus.com
Fotó: Viator.co.hu
Magyar Kurír
Kapcsolódó fotógaléria