A Rossmann és a Pampers közös jótékonysági kampányában 2024. február 12. és március 10. között minden megvásárolt Pampers pelenkacsomag után egy darab pelenkát ajánlott fel a márka a legszegényebb településeken élő kisbabák számára. A kampány végén 44 797 darab pelenka gyűlt össze.
A Máltai Szeretetszolgálat és a Pampers márka is azt vallja, minden gyermeknek jár a biztonságos környezet és az odafigyelő gondoskodás, ezért a kampányban összegyűlt adományt a legszegényebb településeken élő kisbabák támogatására ajánlották fel. A pelenkákat elsősorban az MMSZ falvakban és kistelepüléseken működő szociális és közösségi központjaiban, a Jelenlét Pontokon, valamint a családok átmeneti otthonaiban használják fel, ahol a rászoruló kisgyermekes családok mindennap megfordulnak.
Az adományt jelképesen Zalakomáron, a Jelenlét Ponton adták át a Pampers márka képviselői, akik az egész napot a közösségi házban töltötték, megismerkedtek az MMSZ Jelenlét Programjával, valamint a településen folyó munkával.
A Jelenlét Pontok a legszegényebb településeken működő, felzárkózást segítő programok központjai, ahova a kisgyermekes anyák, a fiatalok és a családok egész nap betérhetnek. A házban többek között van mindenki számára használható mosoda, közös konyha, ahol szükség esetén főzhetnek, a szociális munkatársak segítik a családok ügyintézését, a gyerekeket számos foglalkozás, program és akár korrepetálás várja, a három év alatti gyermekek édesanyjukkal mozgásfejlesztésre járnak.
Az adományba kapott pelenkák a házban azt szolgálják, hogy a Jelenlét Pontra érkező anyukák és gyermekek otthonosan és biztonságos környezetben érezzék magukat.
Forrás: Magyar Máltai Szeretetszolgálat
Fotó: Majoros Árpád Csaba
Magyar Kurír
Kapcsolódó fotógaléria